页面

2009年8月5日星期三

此刻的心情~

终于忍住不看了…还是读书比较重要…
看戏看到连睡前要洗脸刷牙都忘了…真惨…中毒了…
明天一大早就得起来上课…功课刚已经做完了…
presentation的稿也看一遍了…
只剩microeconomic的quiz…明天得做~
50 multiple choice questions within 1 hour~
ohno~really challenging~this quiz consist of 2 marks in this subject~
although that is only 2 marks, but i also need to do the best~
However,can i do it??i haven't finish study all chapters~
I din have confidence to score high mark~
I also worry bout the presentation!!
Why???Why everyday have thing that make me feel worry??
I hate it!!

此刻的我,好想呐喊心中压抑着的不快乐…
可是,不能…不可以…只有忍…
刚刚终于听见他的声音…担忧减少了许多…
对不起,请原谅我的任性脾气…
我不是故意的…我已经尽量掩饰了…
真的不知自己在干吗??
所以,我也不知如何形容自己此刻的心情…
应该很复杂吧…
好了…
该去读书了…
加油…就算不想也得做…woowoo :(

没有评论:

发表评论